laupäev, 21. veebruar 2015

külalised Põltsamaalt

Mul on alati hea meel külaliste üle..seekord tuli mu lahkunud mehe noorem vend oma prouaga...Silval  maru uhke kübar ja saapad (nagu alati)..unustasin fotot teha...tõid juubeli kutse kohe isiklikult meile kätte, no kuidas sa  jätad siis minemata!? Nii et 7.03  siis juubelile minek!
ka sellist kohvi ma pole trehvanud veel jooma, hoian L-i sünnaks
sai siis lobisetud ja kohvitatud....tore on muidugi sugulasi näha ja nagu ma olen juba kirjutanud minu ämmal oli 9 last ja kõik nad on peale minu mehe elus...nii et kõige noorem vend saab juba 60....
kokku  8  venda ja  1 õde...mul polegi neist kõigist  rohkem pilti kui minu mehe matuselt
aga siin olen mina oma laste ja nende kaasadega....nii see eluke meil veereb, kunagi ei tea kes järgmisena siit ilmast lahkub...nii hea on alati mõelda, et hinged hõljuvad kusagil kosmoses...vist hea on isegi surra selle mõttega..kuigi ma ei tea kuidas selle hõljumisega on...
vuih ma tahtsin ju kirjutada  eilsetest külalistest mitte  nii süngest teemast...
aga teiste vendadega mul on küll pilte, 2013 oli Tiidul juubel ja sellel pildil Silva särab mu kõrval

siin oleme me koguni kolmekesi..oh neid pilte on elus nii palju tehtud, et ei jõuagi ära näidata..
aga täna ma kütan sauna ja vihtlen ennast kasevihaga - mis on sellest veel mõnusam!? Ehk seks, aga sel teemal ei tohi kirjutada, lapsed loevad........kuigi tasapisi kirjutan raamatut  teemal Mehed minu elus...näis-näis  mis sellest välja tuleb...armastus on mu elus tähtsal kohal
aga kallistus siis kõigile, keegi vastu ka ei kallista....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar