laupäev, 31. jaanuar 2015

nagu niuhti..

Austraalias käidud nagu niuhti...koaalal kätt surutud ja kaelkirjaku seljas sõidetud   vohh!!
Ei ma teen nalja, mu kallis tütreke saatis mulle internetipildid sealt kaugelt maalt kuhu minu jalg ei astu kunagi sest lend sinna on minu jaoks liiga pikk ja kallis













Aga tore on pilte näha sealsest elust ja olust...eks seal ole ka eestlasi, nende järeltulijaid, kes sõja ajal läksid...samuti on  mõned praegugi sinna tööle läinud
Austraalia on  oma looduse poolest tõesti huvitav manner.....küllap tuleb veel pilte kohtadest kus tütreke reisib ja mida näeb
Aga täna käis meil mammuke külas, tõi piccat ja kohvitasime siin kolmekesi...oli juba Rootsist tagasi ja oma viimase eksami sooritanud - ta meil tublike!
Imestasime, ta tõi mulle eelmine aasta emadepäevaks huvitava kuulille ja sellest on juba 2 kasvanud
nii need lilled meile  majja tulevadki....nii armsakesed!!!!! No tere Melbourne!!!!!!
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar