esmaspäev, 5. jaanuar 2015

jama selle reisiga

Mina nii kipun Egiptusesse..Sharmis on nii põnev, soojendad oma konte soojas meres, vahepeal käid vaatamas värviliste fontaanide mängu koos muusikaga, tänaval võid kohata kaamelit jne. 5 tärnilised hotellid on praegu isegi 500 e ringis, muidugi kõik hinnas..nii kuiva kliimat kui on Aafrikas polegi kusagil lähemal +  kõik hinna sees...Lembit aga  tahaks minna Teneriifele...minule on seal ookeani õhk tuuline ja vesi külmavõitu..nii me siin vaidleme...mitmed tuttavad on juba seal....kas tõesti keegi ei taha minuga sinna minna? Üksi ma siiski ei taha minna, olen harjunud kahekesi, pealegi mina olen maksja pool
'Kuidas hing ihkab soojale maale!!! Suusatada juba sai ja saab ka veebruaris, aga veebruaris on  lõunas  jahedam kui praegu, sest tihti on liivatormid
vau, kuidas ihkan sinna sõita, isegi puud õitsevad rääkimata lilledest ka põõsastest....
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar