reede, 23. jaanuar 2015

üksinda

Ma ei tea kuidas inimesed  päris üksinda elavad.....ma ei ole harjunud ja teist päeva juba üksinda olla on kõle, samuti juhtuvad väikesed äpardused...
eile läksin kööki ja vannituppa ning tõmbasin ukse kiiruga enda järel kinni...siis tahtsin tagasi tubadesse minna.. võtta näpust - ukse nupp ei keera




Läksin siis ümber maja, et sisenen peauksest...naabrinaisel vaheuks juba haagis....koputasin aknale õnneks oli kell alles 10 õhtust ja sain meie esiku...kuigi on seal 2 ust mis meie korterisse viivad, oh jessi mõlemad lukkus..ma kunagi hoidsin ühe ukse võtit  meie esikus naela otsas, aga siis  panin uksed  seestpoolt kinni ja võtmest polnud kasu
3 tuba, köök, vannituba ja 2 esikut - kuid kuskilt sisse ei pääse.....mõtlesin kuurist kirves võtta ja aken (tegelikult topelt aknad) sisse lüüa....aga talvine aeg - külm võtab mind koos kassi ja lilledega ära..
lõpuks naabrinaisega leidsime telefoniteel lukude avaja.....maksma mul see muidugi läks aga mida teha mida teha kui  need äpardused ikka juhtuvad..
nüüd käin vaikselt ja uksi puudutan nii tasakesi..küll on tore et ma ei pidanud eile  õues (kuuris, saunas) magama..ehk oleks terve öö pidanud sauna kütma...see oli ju ka võimalus
Pean vist ukste nuppe hakkama välja vahetama.....aga peened nupud ja kahju stiili muuta...oh pole see 1/3 suuremaja omamine sugugi luksus..küll sai minu osa värvitud, küll korstnad parandatud, küll  ühe seina palgid vahetatud...raha, raha, raha...hea, et mul ikka veidi tagavara on
. ma ei tahtnud elada 3 toalises mugavustega korteris, sest olin seal lasteisa ja tütre äia põetanud kuni nende surmani....ma väga surnuid kardan, aga inimene kõigiga harjub, kuid sealsed toad tuletasid alati neid raskusi  mulle meelde....nüüd juba hakkavad ununema...
oh kui kahju, et need lapsed mul välismaal on....nii vajaks vahel nende seltsi lausa pisar tuleb silma....
Aga ma olen ju optimistlik inimene ja jumal tänatud et ei  pidanud terve öö sauna kütma!!!!
Homme ajan kohe oma sõbrad kokku ja teeme suure  musitseerimise ning  laulame ennast välja
tralla-laaaaaaaaaa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar