esmaspäev, 19. jaanuar 2015

ikka hädas egiptlasega

Oh aeg, minu suur austaja leidis mu jälle üles, tegi etteheiteid, et miks ma kohtama ei tulud jne. jne  kutsus siis, et võtame baarist pitsikese ja mõned kohvid (kahju et L tegeleb seal mere ääres oma kalade ja merepõhja uurimisega muidu oleks kaitse olemas olnud))...noh istusime siis ja tema ikka oma magusa jutuga kui ilus ma olevat ja et ta polevat kunagi eesti daamiga suhelnud, et venelannad on prostavõitu jne...jne.. mina ka oma vigase inglise keelega mängin ikka tähtsat daami ja õnnelik, et mind nii kiidetakse....siis ta kutsub, et näitab  mulle oma töökabinetti.....mina ei saa kuidagi ei ka öelda, sest  hoitakse juba õrnalt käest kinni......lähme siis tema kabinetti vaatama (tegelikult mitte midagi ütlev võrreldes minu peainsenerist kadunud mehe omaga).....  siis lubatakse veel midagi näidata, ma muidugi pole loll ja mõtlen juba kuidas plehku panna....astume siis  paar treppi allapoole ja kuulen kasside kiunumist..issake kui veel sammu tegin, siis mu jalge ees oli kassi laip! ma pistsin suure kisaga tulnud teed tagasi ja kadusin oma  numbrisse kui pasteldega välk, keerasin ukse lukku ja tänasin jumalat, et ta ei tea kus ma täpselt elan, ega mu nime..seekord olin pääsenud.....veidi aju ragistades taipasin, et ei ole ta sugugi nii rikas ja tal on kindlasti paljulapseline pere nagu sealpool kombeks ja ta oleks mind lihtsalt hotelli keldri vedanud  ....
   Hiljem kui L tuli läksime poodidesse, ostsin omale  2 egiptuse kangatükki ja nüüd liigungi ringi
nagu sealpool kombeks.....vast ta   ei tunne mind enam ära...hingata on veidi raskevõitu, aga muidu see armas kangas  paistab läbi....
aga 20 e eest ostsin pastakaid sõpradele kingituseks - sain niigi palju siin ilmas kasu...

Saaks eluga siit  Egiptusest minema! Ei tahagi enam päikest ega merd.......kui armuda siis ikka romantilisemalt, aga mitte, et pean kuhugi vägisi minema ja midagi vägisi tegema ja surnud kasse ka veel imetlema....
Igatahes sain nalja ka...nüüd sörgin L-i sabas, hea et ta mul olemas on..lähen kasvõi seda merepõhja veel uurima, kuigi esimestel päevadel ma juba uurisin ja rohkem ei tahaks nagu...
kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar