laupäev, 24. jaanuar 2015

sportlik päev

Lapsehoidja tuli Tallinnast koju ja ajab mind kohe suusatama..no ega spordimehe vastu saa...pealegi elu on ju liikumine...ma isegi täna juba palju liikunud, puid pliidile ja kaminale teinud ja sisse vedanud, kolmele toale tolmuimejat näitanud, poest leiba-piima toonud jne.  jne
Eks nüüd pea siis sauna ka veel kütma, kuidas muidu peale suusatamist higi maha saab...aga saun on tõesti üks mõnus asi....lausa nauding peale suusatamist.....vihtasid ka veel  10 ringis alles jäänud, mis ma suvila kandis tegin...L käib ju tööl, tal pole aega, aga mina vaba inimene teen kõike mis mulle  meeldib...ainult see südameke tahab vahel ennast rütmist välja visata, aga ma talle näitan...nimme suusatama..
Tähtveres ei ole ka väga järske  allalaskumisi, mulle nii meeldib just alla lasta, siis ei pea ise midagi tegema - suusad viivad kuhu suunad.....õnneks ei ole kukkunud
Siin ümberringi ühel tuttaval jalaluumurd, teisel käsi, isegi õel oli jalaluu katki alles paar aastat tagasi..
selle juttu peale peab küll 3 korda üle õla sülitama, sest ma noorest peast põdesin isegi ju raske haiguse luutuberkuloosi läbi, kus pidi ikka kaua kipsis  lamama, ja veel peale laste sünnitamist
uuesti....nendele jamadele ei taha mõeldagi....lähen aga täna jälle sportima hiljem sauna  ja homme peotantsu tegema - siis on luud tugevad....lõunast sai ju ka päikest ja meres ujumist....oi kui ilusad need kalakesed seal meres ikka olid - lausa pilt silme ees...nii värvirohked...
neid võib näha ainult mu Egiptusest tootud linadel
sest nii tark ma veel pole et veeall pildistada
Oi isver küll, ma hakkasin spordist kirjutama ja jõudsin kaladeni välja, no mis sa sellepeale kostad...
Kokkuvõttes lähen nüüd veel sauna ka puid viima ja hiljem panen sauna kütte, siis suusatama!
Elu nagu lillepidu!
kalli



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar