laupäev, 17. jaanuar 2015

raha seksi eest

Vau-vau-vau..... mulle pakuti seksi eest raha, milline rõõm minu eas...L on  kaugel mere ääres ja härra paistab soliidne egiptlane olema......noh nii kahju et see eestlase tagasihoidlikkus ei luba pulli teha ja minu eas musta meest proovida...ta mitu päeva vahib  juba mind ja proovib lähenemiskatseid teha, oi-oi-oi oi  minu temperamendi juures kuluks tõesti üks seks Egiptuses ära,,,aga L ju mulle nii aus ja hoiab mind.....eeeeei ma ei või seda luksust omale lubada
Istun siin praegu ja kirjutan...kaalun asja...kell 11 mind teatud kohas  oodatakse, no mida teha!?  Teised naised peaks ise peale maksma, aga mulle  pakutakse 100 dollarit,  20 pistis juba minust möödudes mulle tasku.....oi kuidas ma tast lahti saan...rahad meil otsas ja L-le kuluks see 20 ära. et väikseid kingitusi kodustele viia...ise olen nii erutatud...........jessus küll miks minuha need jamad ikka peavad juhtuma!?
Ei esimene pilt pole see,  ma olen närvis (need olid lilled), aga teisel pildil on ta seljaga...no kuidas sellisele härrale ära öelda, pealegi pole kunagi ühtegi musta meest olnud...(kõrgem haridus ja puha, juhib hotelli),, venelannad lubavad omale seksi isegi tantsides...aga mina vaene ei tohi isegi raha eest seda nalja teha.......lihtsalt ei julge.............
Ei ma lähen tuppa sügavalt asja üle mõtlema...kuidas sellegi raha talle tagasi anda....L küll enne ühte ei tule, mereni on u 2 km.....küll sattun mina ikka olukordadesse!!!??? Mida teha, ise nagu tahaks ka...ei, ei , ei tohi!!!!!!!
aga teile  kõiki head!

3 kommentaari:

  1. Misa siin üldse mõelda, anna aga minna!!!! Must mees on must mees, küll ma tean:P Anna siis pärast teada, kas 100 doltsi ikka said või lasi üle!!!!!!!!!!

    VastaKustuta
  2. Parim viis kiusatusest vabaneda on sellele järgi anda.

    VastaKustuta
  3. ma tänan, ma tänan, et vanad sõbrad toetavad...aga pange ennast minu nahka...haigused, minust palju noorem mees, äkki viib veel kuhugi, kus jäängi vana inimene seksiorjaks jne. jne. Tulge appi, Sulle Alice ehk sobiks sa ju noorem..aga mina hästi ei mäleta seda asja kuidas see käis ja kuhu see meeste sipu panti!?

    VastaKustuta