reede, 30. jaanuar 2015

saan rikkaks

Minul on nüüd orhideekasvandus....muudkui lõikan varte küljest poegi ja istutan potti.....see on imeasi, et  minu orhideede külge hakkasid pojad kasvama...ma algul arvasin et õied, siis vaatan, et milline ime - lehepuntrake tuleb õie asemele
Ja kui ma kõik need väiksekesed pottidesse istutan, ongi varsti lillekasvatus..... mul neid isegi 7 tk mis  õitsema mõtlevad minna, aga vist tahavad soojemat ruumi sest liiga aeglaselt lähevad ja vahel ka kass näppab mõne punga ära
nii ma väetan ja kastan neid lilli, hoian üle poole tunni väetatud vees
muidu tore hobi, aga  palju ootamist, millal jälle  õitsema hakkavad....
Kyttil on ka oma hobi - teistsuguste lillede vahel istuda ja  linde jälgida
kuramus, aga kes neid orhideesi siis müüma hakkab, ma ju ärieit ei ole, tavaliselt maksan veel peale
Ükskord veel lasteisaga kasvatasime varaseid kartuleid ja läksime siis Narva turule müüma......vaatasin..mõni ostja oli väga vana, teisel väiksed lapsed jne. andsin ikka muidu, et inimesi aidata.....lõpuks kui tagasi hakkasime sõitma saime suure kasvatamise vaeva eest osta ühe panni ja poti...rohkem ma äri ajanud pole..
Aga ma saan ju neid lilli sünnadeks kinkida jne......rikkaks ikka vist ei saa
ilusat päevakest teile kõigile!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar