neljapäev, 29. jaanuar 2015

kõik OK

Jessa-saa arsti juures käidud, nahk uuritud, kõik on korras, võin tagasi  Egiptusesse minna, minu nahk on tõmmu ja päikest ei karda...lihtsalt veidi kuivavõitu..hakkan uut shower gel-i kasutama, mis mu naha PH tõstab...voh  ongi probleem lahendatud..ilma asjata tegin endale paanikat ja värisesin arsti ukse taga...peale selle kui mulle on haiglates palju haiget tehtud olen ma alati väga närvis kui vaja on arsti juurde minna, või kui kiirabi mind rütmihäirete pärast  EMO-e viib
nüüd püüan tükk aega sellest eemal olla ja mitte mõelda
Lembit pani meestega  Kuutsemäele slaalomit sõitma....mina ei tahtnud seekord minna, tavaliselt käin siis maratoni rajal sõitmas, sest kardan Kuutsemäel kukkuda ja oma  luid jälle lõhkuda....
See on vist esimest korda kui ma lumemöllu kaasa ei lähe, aga tunnen ennast kuidagi väsinuna (võibolla aklimatiseerun veel peale lõunareisi)...... sõps pakkus juba Viinu ekskursioni, aga ei-ei taha praegu kuhugi minna...
Sõbrapäev tulemas vaja siis sõpru vastu võtta jne... Atlantises  hakkavad laupäeviti Parmase poolt organiseeritud tantsuõhtud, seekord  laulab isegi G.Padar...kuid ei tea kas me selliste proffide peol ikka tasemel tantsida oskame...sest PM-s oli kirjas, et ladinatantsud on kiirendatud rütmiga  aga aeglane valss ja tango on normaalsed......peonimeks hakkab olemaa tantsugurmee...  M.Parmas ja K.Oja õpetavad  ka uusi paasid juurde kui vaja..... tundub põnev olema....hinda veel ei tea, aga otsin ja siis otsustame kas lähme..
( suuur Tervitus sinna kaugele Austraaliasse tütrekesele ja Suele, samuti S-e emale ja õdedele,  näen juba et Austraaliast mu eelmist blogi loeti..) Ära kallike helistama hakka..kirjuta lihtsalt com- kas pingviine juba nägid - pidite  mingile saarele neid vaatama minema ja kuidas need känguruud
käituvad kui jalutate, kas kallale ei kipu)
kalli-kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar