neljapäev, 22. jaanuar 2015

uus kanna

Tõin omale  Sharmist veel ühe kanna (lille)..mul aias kasvab kleopatra (oranzikat kannat kutsutakse nii), aga mina tõin nüüd kollase kanna poja..lõikasin plastikul kaela maha ja paigutasin sinna  lillekese, siis keerasin ajalehe sisse ja panin Lembitu kohvrisse, mis läks meil pagaazi.....nüüd on ta juba potikeses ja kasvab suveks suureks, siis istutan ta õue
temast tuleb selline kollane suur põõsaslill (egiptuses), aga Eestis kasvavad  väiksemad nagu see
ainult et kollast värvi...need lilled on väga  elujõulised ja  talveks panen ma  need keldri (lõikan enne
õied ära), mul juba 4 aastat on  oranzid olemas, olen sõbsidele neid jaganud, sest hästi paljunevad...
Aga nüüd saavad mul ka kollased nende kõrvale kasvama..kindlasti on imeilusad
lilled pakuvad suurt rõõmu, hommikul kui ärkan, lähen koos kohvikandikuga õue kiigele kohvi jooma ja siis on nii mõnus ka kõik  lilled üle vaadata.....mu ema ja tädi olid juba suured lillekasvatajad, ma jätkan  nende traditsiooni, õel on  samuti palju lilli, aga nooremad nagu ei taha aiaga jännata, neil teised huvid ja polegi alati võimalusi
aga mina lähen nüüd puid tooma ja hakkan oma  armast kaminat kütma, sest mulle tuleb külaline
pai-pai teile


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar