kolmapäev, 21. jaanuar 2015

kallis koduke

Yeee, olengi  tagasi oma kallis kodus....küll on hää olla! Ei mingit musti mehi, kuuma päikest, ega soolast merd....nahk siiani kipitab sellest lõbust - ravi toimet veel tunda ei ole..ka liikmed ja kondid  on lennukis ühes asemes istumisest ja liikumatusest (no küll oli kitsas) nii valusad, hea et taipasime Ülemiste hotellis endile kohad broneerida, sest lennuk saabus öösel 2 paiku..nii saime enne Tartu sõitu magada ja hommikust süüa.....
Imekombel essimest korda sai Egiptusest villand, kuigi see oli mul alates 2002 aastast juba  9 reis, 2 käiisin sõbsidega, ühe mammuga ja  ülejäänud reisid Lembituga...ka tema lubas järgmine kord Hispaaniasse minna, või vähemalt kuhugi siiapoole Vahemerd...näis-näis mis me sügisel mõtleme kui jälle Eestis külm ja porine on....sest reisimine nagu veres (kultuuri reisidest ma väsin, palju vaja käia), aga suvitusreisid mulle meeldivad, sest armastan meres ujuda, päikest nautida ja lõbustusüritustes kaasa lüüa
Kyttile tõin pliiatsi, juba harjutab kirjutamist, aga põhilisest on nii minu juures, et isegi kui ma läpakas olen siis lamab ekraani taga et ma ei saaks jälle kuhugi ära kaduda...jah selline on looma armastus...

pea paistab üheltpoolt ekraani ja saba teiselt...
teab, et mina kirjutan ja see on tal kindel koht kui ma arvutis olen.....ta on nii armas karvakerake, kui saabusime tuli kohe meid rõõmsalt tervitama, paneme siis ninad kokku ja see on mõnus...
koduhoidjad olid juba lahkunud ja  kass oli ainukene  tervitaja....
suur kalli kõigile mu lugejatele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar