laupäev, 3. jaanuar 2015

andmise rõõm

Nii hea tunne on kui saad vahel kellelegi midagi anda või kedagi aidata.....eile mammu ja T võtsid mind peale ja läksime Sepakeskusesse, ostsin oma tudengitele nipats-näpats, laur oli kõige rohkem rahul, et sai uued talvesaapad , ka L-li ma ei unustanud, aga endale tegin samuti rõõmu, ostsin lille, et talvehommikuti midagi lõunamaist imetleda
 eks ole nunnu? koos  jõulutähega suured sõbrad teised....muidugi laiutada rahaga sain ma tänu tädi pärandusele ja tahaks ka veel  omale  reisi lõunasse lubada...mina läheks Urghadasse, aga L kipub mujale....mina tahaks nagu ütles Tätte konte päikese käes soojendada ja Aafrikas on kuiv kliima mis minule sobib, Hispaanias, Itaalias ikka niiskem...näis-näis millal me lähme kas kevadel või sügisel, aga  reisi küll ette võtame... India pikk lennureis mulle ei sobi...mulle meeldib ikka see Punane meri ja need värvirohked kalad...
aga sealkandis on oma vead....rahutused, poliitilised konfliktid ja peast võib ka ilma jääda....muidu meeldiks mulle Egiptuse naaberriigid, aga pea liiga kallis, et sinna  ronida ja selliseid barbaarsusi vaadata..
aga tralla-laa ...suhtume asjasse positiivsemalt......
lõuna eesti pole ka veel tühjaks jooksnud, et vene tankidele teed teha....peaks vist ise sinna minema ja rinnaga seda kagu-Eestit kaitsma...nali naljaks, aga nii kahju, et rahvas välismaale tööle läheb (rääkimata veel oma lastest, hea, et tudengidki tagasi Rootsist tulid, jätsid hea  ühiskonna hüved ja  maadlevad siinse rahapuudusega) Kuid mul on nüüd rõõm vahel lapsi külla oodata ja  vahel  seda andmisrõõmu tunda....
 mulle torm meeldib, hingad lausa laia rinnaga ja  tuul masseerib keha - eks ole mõnus, lähengi õue seda nautima.....tuulel vist oma andmise rõõm
pai-pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar