pühapäev, 25. jaanuar 2015

veidi armastusest

Armastus on tugev inimlik tunne millele on pühendatud palju teoseid küll heliloojate, küll kunstnike küll luuletajate poolt..kooli ajal ma armastasin palju armastusest lugeda ja tahtsin ka ise  ruttu kedagi armastada...aga see tuli muidugi palju hiljem....hiljem olen lugenud palju erinevaid mõtteid sel teemal.... armastus on justkui mingi saabuv  ime
                muudab kõik su ümber aina  kaunimaks
                 oled halva suhtes  lausa   pime
                  hinges justkui  kõlaks imeilus muusika...

Aga ikka tahaks armastada ja armastada....kurb, et seda tunnet saab inimene tunda harva, tihti ühe korra elus ja siis elatakse koos surmani....see tunne muutub  inimese austamiseks ja temaga harjumiseks, laste armastamiseks jne.  On ka minul mitmeid sõpru ja sugulasi, kes  on juba kuldpulmad ära pidanud....neid võib lausa imetleda....on ka selliseid, kellel juba mitmes abielu käsil
Elud ja saatused  on nii erinevad.....kõik liigub ja muutub ja tihti ka armastus katkeb selle tõttu
Kui võtta minu ema ja isa....ma ei tea kui kaua nende armastus oleks kestnud kui isa poleks vangi viidud...või vanaema ja vanaisa (neil oli 7 last, 2 surid noored, teised elasid kõik 90 ringi, minu ema 96) Ju  siis  memme ja taadi elu oli õnnelik kuid raske....talutöö pole kunagi kerge olnud

Õde kinkis mulle jõuludeks raamitud pildid emast.isast ja  meie memmest kes elas peaaegu sajani
tore neid vaadata ja mõelda kuidas nende aeg armastus  kestis..eks ikka raske töö ja laste kasvatamisega
Nii et armastus, selline nagu nooruses ei kesta kaua, muutub  harjumiseks, austamiseks, laste armastamiseks jne.
Ma ei tahtnud Ameerikat avastada, aga millegi pärast on kahju, et nooruse armastus ei kordu kunagi...vahel nii tahaks tunda seda võimsat tunnet, mille nimel teed vahel lollusi, mille nimel inimesed isegi ohverdavad elu (kui lugeda kirjandust)...muidugi ka tegelikus elus....
Mul on vist liiga hea  elu, et unistan suurest armastusest...aga ehk mõjus see reis nii....et keegi ütles üle pika aja, et mul on ilusad silmad jne.....
lõpetan lobalauluga:  armastus on see mis sinust minu armukese teeb....
hopla-la
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar