reede, 2. jaanuar 2015

tralla-laa, tralla-laa

tralla-laa, tralla-laa küll on lõbus elada!
Võtsin täna kohe kitarri kätte ja laulan suurest rõõmust, et elu on hea ja kõigil lähedastel läheb hästi..
muidugi mulle meeldib väga  Tätte laul ...mõni hetk on elus väga ilus... ja seda  ma praegu laulangi,  inglise keelsed on mulle natukene rasked (aga mu noored laulavad neid küll), aga mina oskan ikka neid eesti laule ... Rannapi ...jäälilled aknal.... on mõnus  ja kui võtta veel neid vanemaid "armsas Tartus vana ülikool", "Tuhanded külad" ja muidugi minu lemmik uue-aasta laul  "Käes on taas see ainus öö mis on kui kaunis muinasjutt,  kell pea keskööd lööb ja kõigil jälle algab rutt, sest aasta uus on juba päris  lähedal, sa võta pokaal, lööme kokku nüüd  las kristall jääb kõlama.....
Eks ole armsad laulud, eriti see  viimane?

Mis on  veel paremat kui istuda soojas toas ja laulda südamest, luua omale meeleolu ja rõõmustada elu üle!
On liigutavalt tore et olemas ma olen!
suur uue aasta kallistus kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar