teisipäev, 31. juuli 2012

ehmatus

Oi, ma  ehmusin! Üks loomake roomas minu nina alt läbi ja kohe  suure varva juurest ning kadus  samblasse.. ma neid usse eriti ju ei karda, aga seekord küll,  kaunis plääzitamise hoos liiga ootamatu, ma hirmuga isegi ei näinud, kas sik-sakid olid selja peal ja mis  värvi ta üldse oli, hea veel et üle mu jala  ei roomanud , hõikasin ise värisedes L-t..... pikkuse järgi arvasime L-a, et tegemist oli siiski sisalikuga.. aga võis  ussipoeg ka olla. Ei, vist päris metsa all ei või edaspidi telgida, ussid ehk poegivad praegu, krt. neid teab ja pistavad mu nahka ka  veel ....                                             

oh sa mait  ,  rabakraav on ju lähedal
See jooksebki merre ja teeb  merevee seal kohal  punakamaks....aga ehk rästikud sõidavad ka vahel merd vaatama!?
Mu suur varvake, mille juurest läbi roomati, väriseb veel siiani ja jääbki äkki värisema ...vat sulle  minu alatine uhkustamine, et olen rabaserval kasvanud ja usse ei karda!
Nüüd käin plätudega ja jälgin igat oma sammu....tekkis vist  rästikufoobia....
Nägemist Kabli, küll tuleme jälle su ilu ja merd nautima!
head ööd!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar