reede, 6. juuli 2012

EPA poisid kohtuvad

Homme on Nõuni kandis epakate kokkutulek, õigemini L-u kursuse oma. L ja K mitu päeva käivad juba seal maal abiks, küll püüavad kala uhhaa jaoks, küll sätivad paadi silda. Mina olen ka kutsutud, et veidi pilli tõmmata ja laulu üles võtta. Ühel korral ma käisin, kohutavalt palju oli mehi ja raske oli kortsu tõmmata. L ütles, et seekord on naisi ka ikka kaasas, 40 ringis pidi inimesi kokku olema. Kitarrimees ja suupilli mängija olevat ka. No seltsis lõbusam, L ja K ise laulukoori mehed ja eks seal ole teisigi lauljaid ja murul tantsijaid. Mõtlesime, et jääme vist järve äärde telgitama...mõnus vees käia ja sääski sööta --ei,ei off kaasa! Peo peab ikka ära pidama. Õde helistas jälle et tulgu matkale, Villemsaart otsima, ei niipalju käia ma veel kuumaga ei jaksa, bronhiit annab tunda, lähen ikka poistega. Seal saab ehk naljagi, trehvab mõni ilusa silmadega mees olema - saab silmade kõnet mängida ja eks ma ikka vahel tahan flirtida, seda L ei keela, aga targa sõbra suhtes on ta küll negatiivselt häälestatud, ja et ma veel kirjavahetust soome ja rootsi tuttavatega pean..mis teha, mis teha vanad peikad... Hakkan mõtlema mis homme selga panna.... soe kallistus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar