pühapäev, 15. juuli 2012

oma masin

Mul on ka nüüd oma lihaste kasvatamise masin, ei saa ju noortele alla jääda...kõik käivad jõusaalides  ja teevad igasugust sporti.. aga see muruniitmine ja aiatöö ikka lihaseid ilusaks ei tee.  Kuid mina tahan ehk ka välja näha nagu Kivikas (muidugi sinnani ma ei küüni)  ja ostsin omale  masina, uhan nüüd niipalju kui tahan... mul oli ka oma auto, aga selle andsin lastele . Kuna L viinamees ei ole, siis ei saa autot  niigi palju juhtida, et  baarist koju sõita. Aga nüüd saan minagi sõitmist immiteerida...kuidagi peaks teisi lihaseid ka  turgutama, aga jõusaalid ei ole ju taskukohased...oi, aga  ujumine ja tantsimine annavad  ju ka koormust....imelik, et mu lihased  ei arene...noh nüüd nad alles saavad vatti..

sest hakkan seda  jõperdist, mis nurgas seisab, iga päev taltsutama..esimesest korrast juba jalad valusad ja süda hüppab sees, aga vorm paraneb. Ja kui mu poeg (endine korvpallur) juuli lõpus koju tuleb, siis jõuan temaga juba maadelda.... vohh ! Eks ta ole ka nõrgemaks jäänud seal arvuti taga istudes ja loenguid pidades.
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar