teisipäev, 10. juuli 2012

Pärnu minek

oih, täna võtame siis L-a suuna Virtsu (teeme tema isa haua korda) ja sealt siis Pärnu, saame ehk veidi jalgu meres leotada ja seda minu unistuste merd nautida. Ma olen ikka igal suvel seal käinud, ka Valgre festivalidest osa saanud, kord olime me Liiga isegi Valgre ajastu stiilis riietatud (sattusime lausa Pärnu lehte, ise küll ei lootnud)....oh Pärnu, Pärnu - sa mu arm! I.Kollal on armas luuletus "Me kohtusime jälle Pärnu rannas..." Tulles tuleme ka Surjust tema haua pealt läbi (olen seal ikka lastele ta luuletusi lugenud), ma ei tea miks ta mulle hingelähedane on...
  Eelmine aasta Pärnu kandis mere ääres...
Nüüd lähme päris plaazile....eks näeb kui kaua vastu peame, sest laupäeval on vaja sotside kokkutulekule Käsmusse samuti  minna.... nii  saab mööda eesti randu veidi seigelda...suveti ju vaja ikka kodumaa merd nautida....
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar