laupäev, 21. juuli 2012

sain varese käest peksa

Jeerum-jeerum. ma sain varese käest peksa....tal on pesa suure puu otsas ja tundub, et hakkab nüüd poegi lendama õpetama või mis...igatahes poest tulles ja toidukotti kandes hakkasin teda lausa kartma..lendas mulle lähedale ja vaikselt ründas, isegi ei häälitsenud..  ma tõstsin kilekoti pea kohale ja panin jooksu..issake siis ta alles hakkas ka kraaksuma ja mulle kallale kippuma, viskasin ühe saiakese, et ehk kõht tühi.. ta tõmbus tagasi ja siis hakkas jälle minu poole lendama, kükitasin lausa maha ja ootasin  ta noka hoope, aga neid ei tulnud...imelik kuid sellest puust ma enam mööda  ei lähe, proovin aia august pugeda või L autoga mööda sõita kui on vajadus

Kui naljakas, et väikest lindu peab kartma...L naeris mis kole..
Tegelikult naised rääkisid juba eelmine aasta, et see vares teatud ajal ründab, ma lasin jutu kõrvadest mööda aga nüüd hakka või käpuli sealt mööda hiilima...
ilusat õhtut

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar