kolmapäev, 18. juuli 2012

võõrasemad

Meil on võõrasemad veel ilusad ja õitsevad terve suve. Ema armastas talu juures lilli ja kõnniteed olid ümbritsetud võõrasemadega..tema mulle õpetaski, et õisi ei tohi seemneks lasta muutuda, peab enne ilusasti ära murdma ja  muld peab rammus olema. Nii ka mina teen ja mul õitsevad need kaua.... eks ole armsad? Miks küll neid võõrasemadeks kutsutakse, nad on ju meeldiva, kauni väljanägemisega - rohkem ema moodi?
Aga praegu hakkan ma  vaarika-mustsõstra moosi keetma, vau kui maitsev... siis teen veel sega siirupit..minu ämm pani vaarikad, mustsõstrad ja mägitikrid segamini,kuna tal oli 9 last siis oli tal alati kiire ja mina olen ka harjunud sedasi siirupit ja moosi tegema....punased sõstrad on kuidagi ära tüütanud ja liiga  hapud. Ainult mis ma teeks - punasõstra toormoosi, muidugi ilma kestadeta..eks näis, sest nüüd  külmkapid maasikaid täis uhatud, sest need lähevad kõige rohkem peale. Vast mahub ikka ka teisi marju sinna veel
kaunist päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar