kolmapäev, 25. juuli 2012

sipelgate pereheitmine

Ma ei tea kas see oli pereheitmine või mingi muu  nähtus ....meil õues plaatide vahel elavad sipelgad, oleme nendega sõbralikult läbi saanud ja nad ei ole meid seganud...aga täna - oh sa ime küll, sipelgad kõik pragudest väljas ja nende keskel mingid tiivadega olendid, kolm korda vähemalt nendest suuremad ja lendavad ka veel, püüdsin vaadata, kas nad sipelgaid söövad ehk,  aga ei ...
 Niisugune pilt oli mitmete plaatide vahel...ma ei oska seda seletada? Ma ei ole juhtunud varem sellist nähtust märkama...mis olendid need tiivadega on! Kärpsed nad ei ole.....aga  kassidele pakkus  ka see huvi, kuna mina asja uurisin, siis nemad  tulid mu kõrvale ja muudkui vahivad...meeri tavaliselt toas püüab kärpse kinni ja sööb ära, siin ta seda ei teinud..
ilusat heinakuu päeva teile!

2 kommentaari:

  1. Lapsepõlves ikka õpetati, et need on emasipelgad. Maei tea muidugi palju selles tõtt on, aga niimoodi räägiti.

    http://miksike.ee/documents/main/elehed/7klass/8kooselu/7-8-8-2.html

    VastaKustuta
  2. Suur tänu, et juhtisite sellele tähelepanu, nüüd ma tean...
    Ilusat jõulukuud!

    VastaKustuta