reede, 20. juuli 2012

mina kassikarjas

 Minu restauraatorid läksid mõneks päevaks Pärnu, samuti tütar koos Suega.... saavad merd nautida ja ehk ujudagi, annaks jumal neile  päikest sinna Pärnukanti.  Nad pidid muidugi ka teatris maadlejaid vaatamas käima ja  muudes üritustes osalema...ma oma köhh-köhiga veel mere äärde ei saa...hiljem lähme
 Meile tuli jälle suvitama punapea meeri koos oma noore peremehe ja mu sõbrantsiga, meeri jääb   veidiks ajaks siia, noh nunnu on nüüd veidi armukade ,käib uhkelt ringi, aga küll ta hiljem jälle harjub, siis nad  peavad jälle koos hiirejahti ja saab nendega nalja, kuidas nad õhtuti siilide sabas jalutavad, puudutada siile nagu ei taha....ja oma piima ka siilidele ei luba...
meerike oma noore peremehega maiustavad vaarikaid..
Aga nunnul-meeril on üks austaja, kes neid ahistab, too ei tea , et nunnu ja meeri on steriliseeritud...see on mingi hulkuv kass (kuid tugev ja söödetud, ka teised naabrid on temaga hädas) me ei teagi, kuidas tast lahti saada...iga päev teda ei ole, aga vahel ilmub, siis me kolmekesi oleme talle vastu, meeri susiseb, nunnu teeb kõva häält ja mina jõuan ainult harja  haarata, sest ta ründab tavaliselt äkki, jooksen välja kasside hädakisa peale..L-i see  terrorist kardab rohkem, kui L korra vilistab, on kass kadunud. Küll aeg annab arutust..
pai-pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar