kolmapäev, 27. veebruar 2013

appi!

Ei noh, õpeta veel kassile  puu otsa ronimist...paar päeva tagasi panin Kitty oksa peale, et las harjutab ka ronimist, päiksevõtmisega õues ta juba tegeleb...aga täna lähen õue vaatama kus loomake asub - issake, suure  pärna otsas juba... mina siis all  mängisin kaagutavat kana, et ta alla tuleks, aga tema ronis aina kõrgemale (ta ju alles 10 k.) ja vaatas  vahel allapoole ka, et kas ma ikka näen...
Tahtsin juba päästeameti kutsuda, aga oh imet siis ta häppas  kreegi otsa, mis on ikka madalam puu

 peale seda õhulendu läksin ma tuppa südametilku võtma, rohkem õue ei julgegi  vaatama minna...ma ei või näha kuidas loom ennast surnuks kukkub...Helistasin L-e - ta lubas taksosõidu   pooleli jätta ja appi tulla, toob ehk redeliga kassipoja alla...ma istun ja värisen siin toas... appi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar