teisipäev, 26. veebruar 2013

üks mees...

Jeees, oligi juba üks mees ukse taga....mu pead ta ei vaadanud, voodi poole ka mitte ainult küsis kas peremees  on kodus...noh arvasin mina, et nüüd on uus austaja. Vastasin kiiruga "ei" ja jäin järgmist käiku tema poolt ootama...aga tema hakkas mingist Cowayst rääkima ja küsis, et kas võib näidise tuppa tuua...mina mõtlesin, et ju mõni uus seksvidin ja vastasin "jaaa".........mõne minuti pärast naasis ta auto juurest ühe valge kastiga...pani pistiku sisse ja hakkas seletama, et see viib kõik lõhnad ja koid majast välja.....vai-vai-vai siis ma sattusin reaalsusesse tagasi ja  tuli meelde,  et mul  on uba selline kastike, juba see ei tööta kah... ostsin veel sel ajal, kui ei teadnud elektri  tõusust midagi..
Palusin härat, et ta nagu asjatundja  aitakse ehk mu kastikest remontida...aga kus sellega  , tema haaras oma vidina kaenlasse ja kadunud ta oligi...
Nii et ära hõiska enne koitu...
Siin ma istun ja ootan, kas kellelegi meeldib mu uus soeng.....L pani ka minema öeldes, et igal lollil oma lõbu!
Tralla-laa, küll on  tore elada.... kes viimasena naerab, see naerab paremini, on ju nii!?
kallllllliiiiii

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar