esmaspäev, 25. veebruar 2013

paar karva peas

Ei noh, nüüd on mul siis alles paar karva peas, aga ma olen nii suur eneseimetleja, et ei saa pilti mitte blogisse panemata jätta...kuid räägitakset kes ennast ei armasta, seda ei armasta ka teised.....jee punapea ma  elus veel pole olnud, isegi lapselaps (üleval nurgas naerab mu üle)
Aga kontserdil minu kallis mammuke äkki leidis, et  must juuks mulle ikka ei sobivat jne......tuli siis suure jooksuga eile meile, välismaised  värvimahavõtjad  puha kaasas ja hakkas mu pea kallal tegutsema...noh juuksur mis juuksur, aga hea tunne kui oma lemmik  su pea kallal nokitseb.....nüüd on mul siis karvu vähemaks jäänud.....oh isver, vist mind enam keegi nüüd ei taha...ei saagi omale kolmandat meest lubada  (kuid kolm on ju kohtu seadus)... mammuke lubas jälle mõnel päeaval tulla kaasas juukstepikendajad,  -paksendajad jne., sest tänapäeval olevat kõike saada.....vau, kui ma  kuskilt raha saan siis panen kohe uued pikad ja  paksud juuksed pähe  -  oi, siis ehk mõni veel armub minusse....sest  endale küll ma meeldin...lähen  jälle ruttu ennast peeglist imetlema -----no nii seksikas mutt kohe! Kõik naised ju ihkavad armastust...mina kaaaaa!
Aga presidendi proua kleit mulle eile ei meeldinudki, olen vist kade inimene, et endale sellist osta ei jõua.....
Aga teile kõigile, mu armsad lugejad, ilusat päikselist  päeva (mis Eestis praegu ongi)!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar