pühapäev, 17. veebruar 2013

flee

Uhh, kui karge hommik - külm tahtis ära võtta kui kuurist puid käisin toomas, akna taga näitas -8..aga mul on armas  soe vestike, mida ma  fleeks kutsun, see on mälestus Rootsist, kui  mu tütar oma tööd seal kaitses.. panin  ruttu selle selga ja nüüd on nii soe ja tütreke tuli ka meelde
Eile helistas mulle veel üks tütreke  (õetütar) Hiiumaalt..nii hea tunne, kui kaugelolijad ikka helistavad, täna helistab ka poeg, temaga peame videoseanssi, sest lapsed tahavad uut kassi näha..ega nad enne suve külla ju ei tule...  uus kass kaunistab siin praegu voodit

 olime koos õues (talle väga meeldib kui ma lindudele süüa annan, ta tahaks kohe mõne nahka pista, aga ega linnud lollid pole), Kitty möllas lumes ja tahtis juba puu otsa ronida....
 Ma ise ka  lähen  ühe paiku suusatama, sest täna on ju Tartu maraton ..  ega minagi siis kõrvale  saa jääda...lähen või  siin raudtee ääres teen oma väikse sõidukese... peaasi et suuskadele!
ilusat pühapäeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar