neljapäev, 21. veebruar 2013

memento

Olin vahepeal  natukene aega Mementos aktiivne tegelane, siiani saadavad siberikaaslased infot sealsete tegemiste kohta...kuid kahjuks ma ei suuda enam osaleda...see toob mulle alati kurvad mälestused ja püüan ikka seda unustada...kuigi lugesin vahepeal mälestuskivi juures isegi mitmel korral oma siberiteemalisi luuletusi, ka Vanemuises  koos Adlase ja V-ga esinesime ühel küüditamisepäeva üritusel

Siin pildil Adlas loeb katkendeid ühest minu raamatust, meie aga V-a laulsime vahepeal ja  mina lugesin mõne luuletuse.
Aga nüüd ma püüan positiivselt ja lõbusalt elada...memento rahvas on muidugi tublid ja ma imetlen nende tegemisi...on isegi ütlus, et kes minevikku ei mäleta  see elab tulevikuta....  kuid ma peale selle kui ükskord ühel üritusel minestasin,  rohkem ei suuda sellega tegeleda.....süda ei talu negatiivseid emotsioone - viskab kohe rütmist välja ...ei käi ma enam ei Pilistveres ei teistel üritustel
Elan põhimõttel - tralla-laa, tralla-laa  küll on tore elada!
aga teile kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar