neljapäev, 14. veebruar 2013

lõbus lesk

Eilse päeva ma  nukrutsesin, isegi ei tahtnud midagi kirjutada...aga täna  mõtlen, et mis siis  katki on , ma saan vist nüüd lõbusat leske ehk ka mängida..seda ma ei ole veel teinud (pole osa saanud)....ega  vanad sõbradki kuhugi kadunud pole (noh kui täpsem olla siis osa on juba surnud)...ja ehk tuleb varsti minulgi minna - vaesed kondid koristada siit (must huumor)
Aga tunnen ennast kuidagi vabana, nagu Corfu saarel  2.a. tagasi tennist mängides (meretuul ja lendlev tunne)
Kuid  ega see vabadus  ka kergelt ei tule, mind ikka praegu veel moositakse.....kahjuks ma ei suuda sellises eas ühte uut ehitust kaasa lüüa ja L-l ongi valik kas mina või ehitus. Ma tahan  praegu elu nautida ja oma rasket lapsepõlve tasa teha, ei mingeid rahakulutusi (mida mul eriti polegi), ei mingeid muresid, ennem olen lõbus lesk ja püüan reisida, vaja ehk Inglismaal pojalgi külas käia ja Portugali  reis  on praegu väga soodne ( 9 p.) jne. jne.
nii et tralla-laa - elu läheb edasi....
Tänan teid, et nii palju inimesi mu murele kaasa elasid ( eriti väliseestlasi)!
Ilusat Valentini päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar