kolmapäev, 20. veebruar 2013

jälle Kuutsemäele

Hing ihkab loodusesse ja õnneks mehed tahavad täna minna Kuutsemäele....mina ka! Ainult et mina lähen maratoni rada üle vaatama..tahan teada kas  seal on veel tuhandete inimeste  hõngu tunda, kes pühapäeval  sõitsid...muidugi tahan vaadata. kas peale seda suurt sõitu metsade vahel ka loomade jälgi veel kohtan....äkki on  hundidki välja ilmunud ja  rahvamassi jälginud...oi see oleks põnev...igal juhul Kuutsemäele!
See koht on mulle aastate jooksul kuidagi armsaks  saanud...algul proovisin isegi  tasapisi slaalomit lasta, sest siberis olin ma suur mäest alla laskja, meil olid kõrged jõekaldad (vahepeal ainult ühe suusaga, sest rohkem polnud) aga nüüd kardan luid murda.....
Lähen siis metsade vahele! Näis-näis mis seal  uudistada on...
kallistus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar