esmaspäev, 18. veebruar 2013

mu Isamaa armas

Ma ikka ja jälle olen vaimustuses  "loodusenaise" kujuntatud viimasest leheküljest  EP-s. Kui loodust ja isamaad armastav see on! Samas lehes lugesin, et tuhandest küsitletud eestlasest plaanib 37 protsenti kodumaalt lahkuda...hinges hakkas kuidagi pigistama, aga kui jõudsin lugemisega viimase leheküljeni läks süda rõõmsaks...isegi veebruari teise nädala märgiks oli - Mu isamaa armas..KV kommenteeris, et ei seedrid ei palmid ei kasva me maal, aga lund ja jääd  on, seda ei ole aga seal kus on palmid... ta kirjeldas jääkuubikute näitust Leigol, kus küünlad vastu säravad ja kus tuleb  jäämuusika pidu.. Noh seda peab küll oma silmaga nägema....nii siis Leigol peab ära käima! Tublid inimesed, kes oskavad me põhjamaal midagi nii ilusat välja mõelda!
Ka Emajõeäärne pilt tuli mul kohe meelde!
Ilusat õhtut teile!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar