teisipäev, 12. veebruar 2013

mure

Oh,  mullegi tuli mure kaela...nagu öeldakse - pill pika ilu peale -  või  siis - päevad pole vennad.... jah elus on olemas lahendamata probleemid ja nüüd siis  jõudis üks neist minuni.... pean vist hakkama üksi elama ja see on tõesti murettekitav olukord...aga kõigiga peab inimene harjuma  ja ma loodan, et lapsed ja sõbrad on mulle toeks. nad on alati kõik mulle lähedased ja  toetavad olnud....
On olukordi kus inimeste huvid ja tegevused ei lange kokku ja kahjuks see erinevus on meile  sisse kodeeritud - seda ei saa muuta.. oma särk on  ihule kõige lähedamal....viimasel ajal ongi mu elu liiga roosiline olnud, eks siis nüüd tuleb  m'õõna periood.... nüüd  tulevad siis pisarad....
  Vaevalt, et ma kellekagi enam  koos elama harjun! Olen  vist siis nüüd üksik  lesk...
ilusaid unenägusid teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar