esmaspäev, 29. aprill 2013

armsad hommikud!

No küll on hommikuti linnulaul ilus....sädistavad ja vilistavad ..mina teen natukene ööbikumoodi häält vahele.. (ööbikuteni veel aega) kohe ei saa muidu olla kui pean linnukoorile ka  kaasa vilistama..Kytti ei jõua ära imestada kui ma vilistan... mõtleb, et äkki ta tegi ulakust ja mina noomin teda...kõrva lähedal ta vilistamist ka ei talu.
Aga  puude otsast ja põõsastest kostab vastu lausa lindude koor !
Suvilas on nii kaunid hommikud ..ma lausa naudin kohvijoomise aega...aga nüüd läks taevas pilve ja hakkab sadama...väga hea, kastab maa ära...ma just külvasin muru ja istutasin siia ja sinna võõrasemasid 
linnulaul ja lilled - mis sa hing veel ihkad.....no tahaks  nagu armuda ka veel! Eks see ole iga naise unistus olenemata east...suudelda meeldib mul...aga kellele see küll ei meeldi....lähen kohe linna peale mehi jahtima (tegelikult ühega pidingi kokku saama)
kaunist päeva kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar