neljapäev, 18. aprill 2013

Kitty tantsima

Mul tuli idee õpetada Kittyt tantsima....tihti tuleb kodus tantsu tuhin peale, aga tantsida pole nagu kellekagi..rockist ta juba üht-teist taipab aga täna hommikul mõtlesin, et proovin tangot...ma pean küll väga küürus olema ja hommikumantliga kuidagi ebamugav....aga hommikuti nii tantsuisu kohe peal...
Hiirega ta  fokstrotti juba tantsib...
kuid  asi võtab ka minuga juba ilmet..ta ei puikle enam vastu, sest teab, et saab  hiljem jogortit, mida ta väga armastab
Oh pilt tuli veidi naljakas, kõige segasemas toa nurgas ja mina tundun väga suur, tegelikult olen ma väiksem...
ilusat hommikut

4 kommentaari:

  1. oi vabandust ma mõtlesin jogortit (kas seegi õigelt kirj. on) rõõm kuulda sinust, loen vahel ka sind.

    VastaKustuta
  2. Oi, jeerum, jeerum ma olen ikka loll, ei märganud pakendi pealt vaadata. ma tänan sind Aliceke!

    VastaKustuta