laupäev, 27. aprill 2013

minu vares

Imelik, et 2 aastat ma pole oma varest näinud ja nüüd ilmus ta välja  (äkki on mõni teine inimesega harjunud ja julge vares kes seda teab, aga reaageerib samuti nimele vares)..kui ma hommikuti kohvi joon - on ta siin kui siin.. olen talle kassikalu visanud, noh kus sa sellega Kytti jookseb kohe oma kalu valvama ja siis hakkab omavaheline ärplemine, kuigi  Kytti ronib vahepeal ka puu otsa, et paremini varest püüda....aga vares on ikka kavalam ja saab kalad omale..pildil  vares õunapuu otsas kass maas

valge kassiga ma pildistasin neid lausa kõrvuti (harjusid ära) ...
aga Kytti õppis  juba õues asjal käima ja nüüd väetabki maad
 Nalja kui palju...kuid mina hakkan ennast nüüd meeskoori peoks sättima..
ilusat päeva


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar