kolmapäev, 24. aprill 2013

needid

Aga minul on ka nüüd needid olemas...tark sõber tuli Hiinast jälle puhkusele ja tõi mulle kingituseks neete...vau, see on  uus moeröögatus.....aga kuhu ma neid paneks!? Kui teksaste alla äärde siis tulevad ruttu ära... kui paneks  pluusile kaunistuseks....eks ma nuputan..


käisime kohvitamas ja sain suure naudingu kuulates tema juttu....tahaks ise ka nii tark olla, kuid hallid ajurakud on inimestel erinevad ja mina kahjuks nii tark ei ole, olen liiga tunnete inimene...tahaks nagu rohkem suudelda jne...tema aga on väga mõistuse inimene ja moraalis kinni...
mina räägin talle ikka seda jänese -hundi juttu, et kumbal on õigus...üks vajab toitu, teine tahab elada...nii et õigus on subjektiivne mõiste...objektiivset tõde pole...kõik on ju nii erinevad..
kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar