laupäev, 13. aprill 2013

kirjutamisest

Mu sõbs, kellele ma selle bestselleri lugeda andsin, soovitas, et kirjuta ka midagi veel, eriti meestest ja seksist. Ma lausa öösel mõtlesin, et mina eluilmas ei oska niimoodi tegevusi ja sündmusi kirjeldada, et see lugedes inimesi haaraks ja isegi erutaks...need siberiteemalised olid rohkem mälestustele baseeruvad... mammu tahtis esimest jutustust hakata rootsi keelde  tõlkima, et siis müüks neid internetis....vaevu leidsin ühe  eksi  (töökaaslasele kingitud)....kus nad kõik jäänud on , omal pole ühtegi...meelde tuli Sue käes on üks (ta tõlkis ju inglise keelde).
Tegelikult aega mul on, kogemusi on, ehk prooviks ajaviiteks...aga see peab küll vist väga salajane kirjutamine olema
Kas panna kaanefotoks selle või....siin oli mul ka suur armastus.. või mõne teise foto, kohe ei tea, pean sügavalt mõtlema, aga nüüd pean linna kiirustama, vaja ühte näitust külastada..
kalli

3 kommentaari:

  1. Ma olen juba ammu tahtnud küsida, et kuidas sa oskad nii ilusaid uduseid pilte teha?

    VastaKustuta
  2. Sõbsike, ma alles kolmandat aastat harjutan,oleks pidanud uuesti klõpsutama, aga oli kiire ja tahtsin ruttu teksti blogisse panna.... püüan paremaid teha

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Võibolla jõuan kunagi hr. Kaasiku tasemele, vaatasin tema fotograafia alast õpetust..kuid tema on muidugi prof ja ilus mees pealekauba...

      Kustuta