esmaspäev, 1. aprill 2013

"lendava.." blogis

Ronisin ka korraks " lendava.." blogisse et vaadata kellega ta suhtleb kas ussikestega, tigudega, kurgedega või teiste loodusolenditega ja vaata imet, avastasin, et ta on dr. Noorman (ehk ta hing)..issake  nüüd saan kohe konna-noormani käest informatsiooni armastuse teemadel... mind see nii huvitab ja tahaks teada kuidas head seksi saaks?..oi, seks ei ole vist armastus - ei  mäleta, aga mis teha , mis teha.. mis meelel see keelel.. ma ei julge tema bl-e küll oma nina toppida, seal teisigi uudishimulikke.... väi dr. Noorman!?!!!!.....olid ajad....olid majad..
Ma pean sügavalt oma küsimuse läbi mõtlema, sest kunagi sai ju temaga suhelda ja ta õpetas mind...aga enam ei mäleta täpselt kuidas see asi käib....vist pidi riided seljast võtma et meeldida, aga kas enne või pärast??? kui sa, pisike-armsake lendavake mind loed siis tuleta mulle meelde...ma nii tahaks  ikka  selles seksimaailmas  püsida...muidu penskari elu nagu igavavõitu.....katsetajaid   ehk leiaks...siin üks mustvunts  pakkus ennast jne.
 Aga minule kasvasid ka tiivad külge!!!!  (aprilllllll)
Oi täna on palju asjaajamisi, ei ole aega rohkem kirjutada....
Oih, ma ehmusin -  aga siis tuli meelde, et õnneks L nii madalale ei lasku, et minu bl. lugeda..ütleb, et igal lollil oma lõbu.....mina aga naudin oma blogi täie rinnaga.
Tralla-laa, tralla-laa, küll on lõbus elada! Kui veel õpetust ka saaks...
kalliiiiiiiiiiiiiiii

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar