esmaspäev, 15. aprill 2013

kreemid

Imelik, et ma alles nüüd  saan omale võimaldada selliseid asju, mida ei ole elus kunagi oluliseks pidanud, mul vist ei ole nii palju naiselikkust , et kosmeetikat jahtida...määrisin nahka lihstalt  õliga või  vahel juhtus kätte mõni eestis toodetud kreem...
Aga nüüd ostsin omale   esimest korda öö- ja päevakreemi...ehk oleks seda  pidanud 10 a. tagasi tegema...aga mul avanes võimalus praegu..alati olen midagi tähtsamaks pidanud (küll reisimised, küll muusika õhtud sõpradega jne...)..
Nii nunnukesed ja teevad naha nii pehmeks...lausa nauding...nüüd mine või mehele, miks mitte sest  tegelikult olen ma ju lesk... ei saa armukest nagu ka võtta...aga kõik teed on avatud!
tralla-laa...tralla-laa, küll on tore elada!
lähen nüüd õue lillekesi rohima...
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar