pühapäev, 14. aprill 2013

karud

Vohh, jälle on Lõunakeskuse orkestris 4 karu , käisin neid  uudistamas..mul seda lapselikkust ikka jätkub...lapsekesed nii naudivad seda - lausa mõnus vaadata..
Ja lõpuks kui suvilasse jõudsin oli nii palju  lund seal , et pidin lausa ära uppuma...tavaliselt me kolime suvilasse ikka aprilli alguses , kui sellel aastal peab veel paar nädalat ootama... Alice, tule siis mulle külla...kohviame kahekesi kiigel ja puha...
Kas need pildid tulid paremini välja? ma igatahes püüdsin.....
kalli kõigile

2 kommentaari:

  1. Tubli. Teed tõesti edusamme. Tartusse ma tulen mais, aga koos töökaaslastega.Läheme Ahaa-keskusesse.Saan kiikuda ja lapsemeelsust näha iga päev. Selline mu töö.Mul maja esine juba riisutud. Seal kõik juba roheline, aga maja taga täitsa talv.Ole siis jätkuvalt tubli ja ära oma raamatut unusta.Kui kõik ausalt kirja paned, siis ületab igasugused bestsellerid.

    VastaKustuta
  2. Oi mul läks tuju kohe rõõmsaks, isegi naer tuli peale...tänan sind nõuande eest..aga mis sa arvad, kas pealkirjaks panna mehed minu elus või seks minu elus (mõlemaid naudin ka praegu)? nagu öeldakse - igal lollil oma lõbu!
    Ahaa on kõva sõna, minagi peaks jälle sinna minema...mul on akna all juba krookused ja sinised lilled (mitte sinililled - ma ei tea kas sillad vist) nii armas on õues juba kohvitada...oh kevad, kevad - see teeb hinge hellaks!
    pai sulle!

    VastaKustuta