teisipäev, 2. aprill 2013

rahast ja armastusest

Räägitakse, et rikkus pole elus oluline ja ei tee õnnelikuks.....ikkagi on! Mul ei ole elus kunagi nii palju raha olnud, kui mõni päev tagasi oli (nüüd muidugi jagasin osa lähedaste  vahel ära).... kuid ma saan lubada omale paremat elu ja asju mida kunagi elus ei ole saanud osta...juba lasin vannitoa korda teha
nii armas vaadata, siis  proovime uuema auto muretseda ja ka tütrekesele tahaks autot, sest ta oma haige jalaga vajab seda kindlasti....kahjuks doktorikraad ei too alati raha , et rikkaks saada..
muidugi saan nüüd oma lõunameresid jälle vaatama minna, muidu ronisin selle otstarbeks lausa võlgadesse...ikkagi raha aitab elu õnnelikumaks ja meeldivamaks muuta...saan ennast ehk era-arsti juures  ravida....samuti laste-lastele üllatusi teha......mina  säran lausa õnnest, et  saan omale  ja lähedastele üht teist lubada ja isegi vist Soomes oma sõpradel külas käia....pole mitu aastat saanud..
oi ma unustasin - ma saan ju nüüd armastust ka raha eest osta....naiste jaoks lõbumajasi kahjuks ei ole aga suure raha eest  saab ehk sedagi..vau kui  vahva!!!!! mis teha, mis teha, häda ei anna häbeneda...inimene peab ju kõike siin ilmas saama (kui tal veab)... saan ehk tiivad ka endale külge, siis koos pisikese konnakesega lendame päikese poole...mis võib veel ilusamat olla!!!
Alice, kas sina ka kaasa tuled? kui tore see oleks....ma ostan sulle ka tiivad, saad hetke oma perest ja kassist puhata...tagasi tulles on ju kõik palju armsam....mõtle, kui saaks päikesele ringi peale teha!?
Konnake on küll praegu väga hõivatud selle kudemise  ajaga,  ta äkki ei saagi tulla....
Aga nüüd lähen kohvitama ja  oma  rõõmsaid mõtteid  mõtlema ...kõike armastan siin ilmas, millel lihane ja maine kest!
hommikune kallistus kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar