neljapäev, 27. oktoober 2011

good bye

Käisin oma sõbrale  good bye  ütlemas... istusime siin meie ilusa kiriku juures...nii ilus hommik...päike paistab ja tuult  üldse ei ole... ükski leht ei liigu....päike  ja vaikus....kirikutornid särasid oma kauniduses... niii mõnus oli teda näha  ja  koos istuda...samuti veidi õrnutseda..mis teha, mis teha,  mina olen jälle selline, kes vajab seda... hea, et ta mul olemas on!
    Aga nalja sai ka....  ta tõi mulle kahevärvilise alpikani (kaks sibulat õhes potis), ma ei ole sellist veel näinud...käskis lõunasse kaasa võtta... milline naljatilk!?  Panin alpikani kodu kahe akna vahele...see tahab ju jahedat....
                                              nii  nunnu..
Ma võtan Hispaaniasse läpaka kaasa, siis  hea suhelda  ja  blogis käia.... loen  teisi  ja saan palju targemaks. samuti  saan informatsiooni ühest  kui teisest....
Aga roosid suvilas on  veel ilusad , loodan, et peavad sõbranna synnani vastu.....vast ei tule selle nädala jooksul suurt külma..
                                                 väga hea lõhnaga
kalli-kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar