reede, 7. oktoober 2011

teatrisse

Mulle kingiti teatripilet.........vau.. ettendusele "Lõbus lesk"... oi kui  hea meel...see on juba  teine ettendus sel sügisel .... nii mõnus on  istuda armsama  kõrval ja tunnetada seda  teatri hõngu (vahepeal hoitakse mu kätt ka)..... koos kuulata, vaadata  ja nautida laval toimuvat.....see on selline eriline tunne, mida ei oska kirjeldada , see  on suur elamus!
Operetid mõjuvad mulle väga positiivselt....mul on lõbus ..ka  oma  natuurilt olen ma lõbus inimene..tahan rohkem nalja ja võtan elu kergemalt......ooperid seevastu  on hingele kuidagi rusuvad... ma, lollike, ei oska ikka veel nautida näitlejate mängu vaid süvenen rohkem ooperi (mis on ju tavaliselt väga kurva lõpuga)sisusse ...kuigi viimasel ajal olen aina  rohkem näitlejate mängu jälgima hakanud...seetõttu käin ikka oopereid ka vaatamas...
Ongi hea, et saab jälle teatrisse, sest  taevas on juba sünged sügispilved  ja inimesed kipuvad rohkem  tuppa   sooja........ ilmajaam .lubab  külmemat õhku...tõelist sügist.....las tulla..  suvilas sõgistoimetused juba tehtud.                                                                      

          Me samuti kolime linna... aga Lummile ei meeldi autoga sõita...ta on siis nii närvis  ja teeb koledat häält..nagu hakatakse teda tapma...ma küll  rahustan teda...
..teatrist ei tea ta ka midagi... vaatas ja imestan, et miks ma nii rõõmustan....tegin tast pildi..siis ta imestas veel rohkem...arvas vist, et lööb välku ..... ta on mul   nii nunnu..
                                                           nunnuke ehmus         
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar