kolmapäev, 12. oktoober 2011

veel raamatutest

Mõtlesin, et kirjutan veel nendest oma jutukestest... ma võib-olla ei oleks julgenud kirjutadagi, sest olen eesti kirjakeelt vähe õppinud, ka Ülikoolis õppisin vene filoloogiat - muud eriti võimalik ei olnudki venekeelse keskharidusega õppida... Siberist tulles olin küllaltki venestunud... mis teha... mis teha..süüdi ikka see küüditamine...
Aga ma juhtusin elama J.Peegli naabruses. Ja kui mu poeg kaitses doktoritööd teemal "Eestlaste tagasiränne"
siis tekkis mul mõte kirjutada oma lapsepõlvest Siberis.. näitasin J.Peeglile käsikirja  ja ta kiitis idee heaks, samuti tegi mu käsikirjas parandused. Nii et esimene raamat peaks vigadeta olema, aga  teine raamat on vigadega  kuigi ma ometi korrektuuri eest maksin...aga trükkimine oli siis kallis ja ma proovisin ikka odavamalt....
                                        Juhan Peegli parandustega leht minu käsikirjast
Eks ma siingi  ei kirjuta päris õiges kirjakeeles.. kuid  niit ahan  suhelda  ja see võimalus  siin on..
Täna on jälle  ilus sügispäev!
kalli- kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar