teisipäev, 11. oktoober 2011

leheuputus

Tulime linna Vabasse... lausa leheuputus!!!!Juba 6 kotti lehti, aga puud veel osaliselt lehes... ülemised naabrid ka juba  mitu kotti täis korjanud...kuid  püramiidtamm ei mõtlegi oma lehti maha langetada..tal vahel veel kevadeti lehed küljes.
                                                     mina ei paista välja
Tüdrukuna  ma armastasin lehtedes  või lumes  uperpalli lasta... eriti põnev on seda lumes teha,  ka eile veidi püherdasin lehtedes.. aga kaela pärast kardan... esimene aasta, kui ei julge tirelit teha ...  ma naeran ikka sõbrannadele, et mulle meeldib koos armsamaga lehtedes või lumes püherdada...ja et pean seda mehe juures oluliseks.....see on ju maru lõbus, eks?
Lapsena Siberis me hüppasime lausa orgu lumesisse... seal maal  oli  pehme mullas..ja kevadveed tekitasid sügavad veesängid, kus talveti oli eriti sügav lumi, me muidugi valisime sellised kohad, kus lund vähem oli  ja hüppasime, võttes suurrätiku ümber.. oi see oli põnev....aga ma lõpetasin selle põnevuse, kuna  juhtusin kukkuma huulega vastu põlve... verd jooksis palju ja peale selle ma hüpata   rohkem enam ei julgenud...
Ma sellest kirjutasin ka oma  väikses jutukeses "Lapsena Siberisse", samuti "Tüdruk Siberist"..(Mare Arm, 2002), lugege.. raamatukogudes neid on, ainult u. 60 lk.
Isver, aknast läks mu südame sõber mööda... aga ta ju ei tea, et ma siin elan...kuid  tahaks teda nii näha!!!  Las see jääb praegu unistuseks,  sest   täna on  mul  kiire päev....
                                                           palun lugege!!!

Oi,mul hakkas nüüd päris kiire kohe, tuli meelde kuipalju tööd teha veel on...
esiteks,  tänavalt lehti riisuda, teiseks..   pidin ju täna saunas veidi põrandat betoneerima, sest põrand on ebatasane  ja vesi ei voola õigesse kohta... segan  ühe pange tsementi,  kaks liiva ja tõstan ühelt poolt põranda taset..... nii saab probleem lahendatud .
Ja kuna sauna täna veel kütta ei saa, siis pean Aurasse lippama...vai, seal saab ka ujuda!!!
Ilusat päeva teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar