esmaspäev, 17. oktoober 2011

Hispaaniasse

Vau, ma lähen mere äärde, Hispaaniasse  7 päevaks  AI  (360-eu)..nii hea meel...broneerisin juba ära....kuigi seal oktoobris väga  kuum ei ole , aga  mulle piisab.. peaasi et  meres ujumas saab käia..
  Oi,hea, et ma kokkuhoidlikult olen elanud.. sain niimoodi veidi raha korjata.. kulda ja karda ma nagunii ei armasta...aga reisida küll....ega  nooremalt polnud ju võimalusi reisida...niiiiii  toreeeee!
                                                 Jälle Vahemere äärde!

Torreviejas me  ükskord käisime, aga siis sõitsime algul lennukiga Barcelonasse.......
 seal võtsime 6 peale auto ja mööda randa põrutasime  Torreviejasse, saime soome sõprade hotellis ööbida..väga tore oli-- meil oli ka kitarre  kaasas. sai  palju lauldud ja meres ujutud, samuti mõned eksk-d kaasa tehtud--
Siis oli oktoobri  keskpaik... aga praegune reiss jääb  oktoobri lõpu poole.. aga ikka minek....

päikest teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar