reede, 21. oktoober 2011

kaneelisaiad

Aga mina täna küpsetan ... tegin ühe plaadi kohupiimakorpi ja  siis veel  2  kaneelisaiu...mammu trehvas ka siia tulema ja nüüd me siin siis maiustame ja kohvitame...mammu on mul heakene, kohe tõstab tuju kui tuleb....temaga saab alati  nalja..
Täna arutasime, et eesti mehed ei ole väga suured silitajad ja õrnutsejad.. mina õpetasin teda, et kui mina vahel väga  pai tahtsin siis tegin nii..............mehel oli kombeks  meie kassi silitada... kass siis venitas ennast nii pikaks ja mõnules.....  mina ükskord vaatan -  silitab ja silitab ja silitab ja jääbki silitama, pikemalt mõtlemata viskusin ise ka  kassi kõrvale vaibale ja venitasin ennast  samuti hästi pikaks - pikaks ... mees algul  naeris...aga siis hakkas ka mind silitama...nii mõnus oli koos kassiga seal pikutada ja pai saada..... hiljem kui ma kassist vahel juttu tegin, sain ikka pai ja õrnusi....
Eks igale inimesele ole oma lähenemisviis.. peab lihtsalt oskama seda tabada.... peab ikka ise hea olema siis on ka teised sulle  head.... 
 .......vaatan aknast välja ....akna taga on   nii ilusad puud... männid annavad head lõhna meie õue...!
         aga püramiidtamme käin kohe väljas imetlemas..
kalli-kalli                                                                                    

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar