kolmapäev, 12. oktoober 2011

kohting

Ma lähen homme "Suudlevatesse  tudengitesse"  kohtingule temaga...vau.... ma olen nii õnnelik!!! Ma nii ootasin seda  kõnet.. ja täna ta jälle helistas.. kui vahva.. homme saab ta  kõrval  istuda  ja ta juttu jälle kuulata.. ta on nii tark.. ja millised silmad.. süda lausa sulab...
Oi..praegu kuu piilub pilve tagant ja saadab oma sädelevaid kiiri  lausa  minu peale...päris täiskuu ta ei ole  aga niiiii  särav....avaldab tugevat mõju... äkki jään kuutõbiseks!?
Pean vist minema ja pea ära pesema, et homme ilusam välja näha....kui hea tunne on, et su peale mõeldakse ja e
sind jällle näha soovitakse... ma  nii armastan tarku inimesi.. ise ma nii tark ei ole, aga teise tarkus kandub veidi ka minule üle.... kui tajuttu kuulan ja maailma asju arutame, siis tunnen, et ka mina sellest kõigest rohkem jagan... ma tänan , et ta mul olemas on ja mulle niimoodi mõjub...elu on niimoodi palju imetlusväärsem ja põnevam...oh  ja  ah kui hea on olla...
Aga nüüd pesema  ja tuttu...
ilusaid unenägusid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar