kolmapäev, 5. oktoober 2011

oktoobri algus

Oktoobri algus ja loodus veel nii ilus.....lausa maudin kõike, mis mu übmer... mulle meeldib maa kaevamine.. juba ema armastas  aias mullaga jandamist, ta muidugi kündis ja  ajas vagu ka,   mina praegu sellega tegelesingi. aga pilti ilusat teha ei osanud
Kuid ilm nii kaunis ja täna pidi mulle Katrin perega külla tulema , pean ruttu enne maa üles kaevama..
Eile  oli linnas tegemist  ja käisin huumori  ringi proovil, näis-näis millal esineme...
Sain linnas ka kohvitada  ja oma sõbra üle vaadata..Tomemägi oli nii armas jalutamiseks, kuid veidi vihmatas-....ikka tilk ja tilk kukkus vihmavarju servast alla.. nii põnev.. puud olid ümberringi ka tilkuvad... ma jälgisin kuidas puudelehtedel vesi aeglaselt veeres....sellisel vihmasel loodusel on oma võlu ja kui vaatad veel inimest oma kõrval, kes su elu ja murede vastu siiralt huvi tunneb, siis süda lausa laulab.. ja veel  need säravad silmad, mis kutsuvad, igatsevad millegi tundmatu järele......kui tore päev oli eile....
Aga täna imetlen  oktoobri loodust, mis meeli  köidab....
                                             äädikapuu aias
                                              veel roosid
                                                 mõnusad sügislilled
                                            vaher suvila kohal
Kas ei ole ilus oktoobri algus?
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar