laupäev, 28. aprill 2012

EI PÜSI VEE PEAL

Noh nii, suure vaeva peale ei püsi meie  veesõiduk vee peal. Käisime oma järvekesel teda proovimas ja olime ainult mamuga sõidukis, aga siis hakkas see monstrum kohe  põhja vajuma. jõudsime veel välja hüpata... Laur, see suur  sõiduki vettelükkaja sai küll märjaks! Ha- ha-haaa, kuid kes teise üle naerab, see ise kannatab.....

Nii kahju, et  meie poolt valmistatud show homme ära jääb.. L naerab, et loll saab kirikus ka peksa. Aga mina nii tahtsin midagi ekstreemset  ette võtta ja üle elada....nüüd jääb ainult teiste nalja  pealt vaatama minna.... 
Ma homme lähen kaeban oma  targale sõbrale ära, et me ettevõtmine ebaõnnestus ja ma nii kurb olen... On ometi kelle rinnal nutta. Tuleb ehk koos minuga Emajõe äärde..ka armastust  tahaks jälle  nautida.. oi, see kevad ja need  lauluräästas.... toovad imeliku igatsuse hinge..... ja ma ikka ja jälle vajan armastust, hellust, kallistusi ... mis teha, mis teha, ise ennast ei saa ilma luua....kuid midagi on  mul ikka, olemas!?
Tralla-laa, tralla- laaaaaa.. küll on mõnus elada...
kallikesed, kalli!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar