neljapäev, 26. aprill 2012

tudengite päevad

Eile oli tudengite päevade avamine, käisime ka osalemas. Nii tore oli, kevad ja palju noori!. Koorid laulsid sildadel, rahvas jalutas Toomele, seal algas suur pidu.


 Minul  tekkisid  head ideed. Peaks ikka sellest Emajõel toimuvast soust osa võtma! leidsin vana tugitooli, sellest saab mingi monstrumi meisterdada..

 aga ei tea, kas hüppame sillalt alla, või teeme võidusõitu... oleneb mis asjavärgi me valmis ehitame. Mee võistkond koosneks siis  üliõpilastest mamm ja laur + endised tudengid mina ja L. Ei krt, sillalt hüppama me küll ei hakka - mina kardan. Kuigi noored oleks nõus.No oleneb, mis asjavärginduse me valmis ehitame. Külma vett mina eile juba proovisin - jäin ellu..peab kordama, sest seal ju kiirabi ka olemas. Nii, et proovime ikka midagi  vees liikuvat ehitada. Äkki suure kilpkonna moodi, peaks võiks olla plastmasist kauss......mamm oleks seal siis tüürimees....vaja mõelda..see oleks midagi ekstreemset...ühe korra ma olen käinud seda pulli kaasa tegemas, peab ikka  kordama ja noored olid juba nagu nõus.. noh meil siin läheb siis suureks ehitamiseks lahti! Kui just L alt ära ei hüppa.. kes tuleks tema asemele, kas on julgeid?Oi kui palju saab nalja!!!
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar